KROK 1 – zaloguj się do Strefy Wystawcy
Logujesz się po raz pierwszy? Załóż konto.
Wystarczy wypełnić, podpisać i przesłać do nas formularz upoważnienia do składania zamówień on-line. Skan formularza prześlij na adres opiekuna wystawcy (dane kontaktowe poniżej).
Po zarejestrowaniu formularza otrzymasz mailem kod dostępu do Strefy Wystawcy i cała nasza oferta będzie dostępna dla wskazanej w formularzu osoby, w sklepie internetowym.
Pamiętaj! Upoważnienie ważne jest na wszystkie targi, aż do odwołania.
Uczestniczyłeś już w innych targach MTP? Zaloguj się, kod dostępu pozostaje ten sam.
KROK 2 - Wejdź w MOJE USŁUGI, a następnie SKLEP i wybierz opłatę rejestracyjną i powierzchnię.
KROK 3 – Wyślij koszyk. Nie musisz wypisywać i drukować zamówień.
NIE ZWLEKAJ, ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ!
Strefa Wystawcy umożliwia:
- Zgłoszenie udziału w targach
- Zamówienie powierzchni
lub
- Powierzchni wraz ze standardowym stoiskiem
- Zamówienie usług technicznych
- Zamówienie usług reklamowych
- Zgłoszenie udziału w konkursie o Złoty Medal MTP
Dzięki Strefie Wystawcy możliwy jest:
- Stały kontakt on-line
- Śledzenie statusu złożonych zamówień
- Zamieszczenie drogą elektroniczną wpisu do katalogu firmy, oferty, logo
- Pobranie faktur oraz dokumentów wstępu i wjazdu
- Zamówienie i pobranie raportów handlowych oraz branżowych Infocredit – o dowolnej firmie z Polski czy z zagranicy