Patronat Medialny


Partner Merytoryczny


Randka bez pudła – czyli jak spotkać potencjalnego klienta

Od kilku lat na Targach Kooperacji Przemysłowej SUBCONTRACTING (5-8.06.2018) organizowane są spotkania matchmakingowe Subcontracting ITM Meetings. Z roku na rok wzrasta ilość zadowolonych uczestników. W zeszłym roku odbyły się aż 322 spotkania wśród 117 uczestników z 15 krajów. Nasze spotkania wyróżniono w rankingu najlepszych imprez organizowanych przez Enterprise Europe Network. Celem udziału w targach i spotkaniach jest nawiązanie jak największej ilości kontaktów rokujących podpisaniem umowy. Jak do wykorzystać do tego spotkania matchmakingowe?

1. Bez kota w worku  czyli  wiem z kim się spotkam

Rejestracja na spotkania wymusza określenie rodzaju branży oraz opisanie prezentowanej  oferty  lub uściślenia  czego jako kupcy oczekujemy od potencjalnych podwykonawców. Dzięki temu możliwe jest efektywne filtrowanie rejestracji w wyszukiwarce i przeglądanie już tylko profili firm  wyraźnie zawężonych do oczekiwanego zakresu

2. Jemy oczami czyli  widoczni  i rozpoznawalni

Dobra wizytówka firmy to podstawa. Swoją firmę  opisujemy podczas rejestracji w dwóch miejscach – jako ogólne informacje o firmie i jako  profil kooperacyjny. I to właśnie tytuł profilu kooperacyjnego najlepiej sprzedaje – dlaczego? – bo to pierwsze co obok nazwy naszej firmy widzą pozostali uczestnicy spotkań. Wygodne dla firm, które mają kilka rodzajów usług – cięcie, spawanie, lakierowanie – dla każdej z nich można założyć osobny profil i tym sposobem zwiększyć rozpoznawalność firmy i skuteczność dobru potencjalnych partnerów.

3. Szanujmy nawzajem swój czas czyli brak nieefektywnych spotkań

Przy wyborze partnerów do spotkań można albo samemu być gospodarzem spotkania  i kogoś zaprosić, albo też można być gościem reagującym na czyjeś zaproszenie. Nie ma jednak obowiązku odwiedzania stolików wszystkich osób, które nas zaprosiły. Jeszcze przed targami można zweryfikować swoje zaproszenia, grzecznie odmówić tym, z którymi nie ma ochoty się spotkać.

4. Elastyczny harmonogram czyli dopasujemy spotkania do Twoich możliwości

Czas na spotkania to dwa środkowe dni targów czyli 6-7.07.2018 w godz. 11.00-16.00. Każdego dnia mamy 10  półgodzinnych setów na rozmowy. Jeśli przed przygotowaniem harmonogramu będę  wiedziała, że dany uczestnik przyjeżdża później lub musi wyjechać wcześniej  to specjalnie dopasuję indywidualny grafik.

5. Po co te stoliki, gdy są stoiska

Targi to wiele firm i ofert w jednym miejscu i czasie. I wielu kupców. Ale czasami nawet poważny kupiec ze znanej firmy może nie dostać się do handlowca z obleganego  profesjonalistami stoiska. Poza tym specjalna sala do rozmów z o oddalonymi od siebie stolikami daje komfortowe warunki  wstępnej negocjacji potencjalnej umowy, z dala  od postronnych uszu i spojrzeń

6. Zadowoleni uczestnicy wracają

- Jesteśmy zadowoleni z udziału w imprezie, frekwencji i potencjalnych klientów. Mamy rozmówców nie tylko z Polski, ale także z Francji, Szwajcarii, Niemiec, Litwy i Białorusi. (Janusz Poulakowski, Dyrektor Biura Klastra Obróbki Metali w Białymstoku)

- Można tu porozmawiać z wieloma dostawcami, nie trzeba w tym celu jeździć po całym kraju czy Europie. (Dariusz Rapeła, specjalista ds. zakupów Solaris Bus & Coach SA)

- Na targach mamy możliwość poznania najnowszych trendów i szerokiego wachlarza usług, które oferują poszczególni dostawcy. To z kolei ułatwia nam dobór rozwiązań, które pozwolą na oszczędności w dorabianiu części mechanicznych.  (Ariel Grabarski, specjalista z działu utrzymania ruchu, Warsztat Centralny Volkswagen Poznań)

 

ZAREJESTRUJ SIĘ  -  https://subcontracting-itm-meetings-2018.b2match.io/

Wstecz

Partnerzy Medialni





Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact